marți, 15 martie 2011

Selena Gomez vorbeşte despre relaţia cu Justin

selena-gomez

Pentru prima oară Selena Gomez (18 ani) vorbeşte într-un interviu despre problemele cu care se confruntă de când este cu Justin Bieber. Aceasta a clarificat câteva aspecte legate de fanele lui Justin într-un interviu difuzat pe postul de radio Z100:

despre fanele lui Justin care o urăsc: Este greu. Mă doare ceea ce se întâmplă, chiar sufăr. Pentru că simt că nu am greşit cu nimic. Eu şi Justin am fost prieteni apropiaţi pentru foarte mult timp. Ceea ce se întâmplă mă face să sufăr, dar încerc pe cât pot să ignor. Am o familie puternică şi fani grozavi.

Totuşi pot să spun că le înţeleg câteodată. Eu eram mai demult îndrăgostită de Jesse McCartney. Eram obsedată de el. Se întâlnea cu Katie Cassidy când avea 16 sau 17 ani. Şi ştiu că o uram pentru asta. Pur şi simplu o uram. Eram terorizată de ideea că el era cu Katie şi eu voiam să fiu cu el. Îl aveam pus ca screen-saver :-) . Iar acum, tocmai am făcut un film (Monte Carlo) cu Katie Cassidy şi ea s-a dovedit a fi cea mai drăguţă persoană pe care o cunosc.

selena-gomez-1_0

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu