miercuri, 16 martie 2011

Details: interviu cu Joe Jonas

joe-jonas

Joe Jonas vorbeşte în revista Details despre albumul solo pe care vrea să-l lanseze şi despre iubita lui, Ashley Greene: despre cariera solo: M-am maturizat, fanii s-au maturizat. Am trecut prin multe până acum. Sunt experienţe pe care nu am avut ocazia să le povestesc.

despre o decepţie în dragoste cu 2 ani în urmă: Nu voi spune numele ei. Dar am avut o relaţie, ai amândoi am încercat să o facem să funcţioneze, şi ea … ştii, am fost cu adevărat supărat pentru că ea s-a despărţit de mine. (nu-i greu sa-mi dau seama ca este vorba de Camilla Belle, relatia dintre ei s-a incheiat in iulie 2009)

despre Ashley Greene: Mă simt bine în relati asta. Cred că funcţionează pentru că pune sentimentele mele pe primul plan. Îmi înţelege programul foarte încărcat. A zburat că să-mi fie alături, la show-urile mele, în locaţii din America de Sud pe care nici nu le pot pronunţa. 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu