vineri, 18 martie 2011

Părinţii lui Miley Cyrus nu mai divorţează

parintii-miley-cyrus-billy-tish-blog-vedete-1_0

O veste care îi va bucura cu siguranţă pe fanii vedetei. Billy Ray Cyrus a anulat cererea de divorţ la 5 luni după ce a anunţat că s-a decis să încheie mariajul de 17 ani. Tatăl lui Miley a explicat de ce s-a răzgândit:

Am renunţat la divorţ. Vreau să-mi reunesc familia. Lucrurile merg acum mai bine ca oricând. Simt că o am din nou pe Miley a mea. Simt că suntem din nou tatăl şi fiica care eram înainte de Hannah Montana.

Billy a declarat într-un interviu acordat revistei GQ: Vă spun că acel show nenorocit mi-a distrus familia. Dându-şi seama că afirmaţiile lui lasă loc de interpretare el a adăugat mai târziu: De fapt nu Hannah Montana mi-a distrus familia. Ci faima. Când intri într-un asemena joc te simţi ca şi cum ai fi legat de-o rachetă.

Billy şi Tish au trei copii împreună Miley (18 ani), Braison Chance (16 ani) şi Noah (10 ani). Billy a adoptat copii lui Tish dintr-o căsnicie anterioară Trace (21 ani) şi Brandi (23 ani) iar el la rândul lui un băiat dintr-o relaţie anterioară: Christopher Cody.

parintii-miley-cyrus-billy-tish-blog-vedete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu