joi, 14 aprilie 2011

Demi Lovato vorbeste despre depresie, despartirea de Joe Jonas si impacarea cu Selena Gomez

Demi Lovato vorbeste despre depresie, despartirea de Joe Jonas si impacarea cu Selena Gomez
Demi Lovato a vorbit pentru revista Seventeen despre socul emotional produs de despartirea de Joe Jonas si obligatia profesionala de a-l vedea zilnic impreuna cu noua lui iubita. Artista a fost nevoita sa se interneze intr-un centru de reabilitare, dar acum si-a revenit si se simte destul de puternica incat sa vorbeasca despre asta.

Vedeta in varsta de 18 ani recunoaste ca a simtit ca intreaga ei lumea s-a naruit vara trecuta, cand a avut de infrutnat perioada grea a despartirii de Joe Jonas, dar si distantarea de Selena Gomez, cea care ii fusese cea mai buna prietena de multi ani.

In plus, au aparut si probleme cu alimentatia, o stare oribila de anxietate si presiunea permanenta de a se apropia cat mai mult de perfectiune.

Era epuizata si avea nevoie disperata de o pauza, dar s-a simtit obligata sa dea tot ce are mai bun pentru a asigura succesul productiei "Camp Rock 2".

Picatura care a uplut paharul, cand si-a pierdut cumpatul si si-a lovit una dintre dansatoare, a fost intens mediatizata.

"Am avut practic o cadere nervoasa. Parintii mei si managerul mi-au spus ca e clar ca am nevoie de ajutor si e cazul sa ma opresc putin. Presiunea era mult prea mare. Era clar ca aveam nevoie de timp si de ajutor sa ma pot lupta cu demonii interiori care ma chinuiau. Aveam prea multe probleme de infrutnat si trebuia sa-mi regasesc fortele ca sa o pot lua de la inceput" a declarat Demi.

Suna usor, dar n-a fost. A avut de infruntat probleme legate de depresie inca de cand era mica. Ajunsese, din cauza presiunii extraoridnare, sa se taie singura, sa se infometeze sau, dimpotriva, sa manace prea mult si dezvolta permanent sentimentul de vina.

Din pacate, nu e singura care se confrunta cu asemena probleme deosebit de grave. Conform unui sondaj realiat in acest an de Seventeen in colabvorare cu Yahoo!, se pare ca un procent alarmant de tinere, respectiv 61% - se confrunta cu probleme serioase legate de alimentatie.

"Cand provesc int recut ma gandesc ca as vrea sa stau de vorba cu cea care eram atunci, ca si cum as vorbi cu o prietena, sa-i spun ca nu trebuie sa se simte asa de rau" marturiseste Demi acum.

Din fericire, cele trei luni petrecute in centrul de reabilitare au fost un grele, dar cu folos. Pentru a-si aminti mereu de sustinerea fanilor ei, de care a avut parte intotdeauna, Demi si-a tatuat pe incheieturi cuvintele "Stay" si "Strong".

"Unul dintre motivele pentru care am ajuns in acel stadiu este faptul ca nu imi infruntam sentimentele, ci ma straduiam sa le ignor, ca sa raman puternica si vesela in fata fanilor mei si a celor care ma iubeau. Ma straduiam astfel sa-mi pastrez controlul. In timpul tratamentului am invatat ca e necesar sa-mi infrunt mereu temerile si starile negative. A fost foarte dificil", recunoaste vedeta Disney.

Demi e fericita ca, dupa tratament, a reusit sa refaca prietenia care o legase ani de zile de Selena Gomez. "Nu prea reuseam sa discut probelemele mele cu ea, stateam doar de vorba. Acum ne intelegem mult mai bine, nu lasam resentimentele sa se adune" spune artista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu