vineri, 15 aprilie 2011

Demi Lovato: Am avut o cădere nervoasă


demi-lovato-blog-vedete

Cântăreaţa de 18 ani a vorbit pentru prima oară în interviul acordat revistei Seveneteen despre perioada grea prin care a trecut şi motivul pentru care a ajuns în centrul de reabilitare:

Am avut de fapt o cădere nervoasă. A fost vorba de una gravă. Părinţii mei şi managerul m-au tras deoparte şi mi-au zis “Ai nevoie de ajutor”. Vroiam să mă eliberez de demonii interiori. Am vrut să depăşesc acel moment.

Demi a vorbit şi despre problemele de alimentaţie cu care s-a confruntat: Da, au fost momente în care refuzam să iau cina. Dar va trebui să lupt cu asta pentru că, cu o boală de alimentaţie te confrunţi toată viaţa. Nu cred că va trece o zi în care să nu mă gândesc la mâncare şi la kilogramele în plus, dar vreau să le sfătuiesc pe fetele care se confruntă cu aceleaşi probleme să aibă grijă de ele.

Nu las ca emoţiile, nesiguranţa sau opiniile cuiva să mă deranjeze. Ştiu că, dacă eu sunt fericită, asta e tot ce contează pentru mine. Şi e bine să fi egoist uneori când este vorba de sănătatea şi bunăstarea ta. Fă ceea ce te face fericit şi nu ţine cont de părerea celorlalţi. Îmi trăiesc viaţa zi de zi şi dacă voi avea chef să port într-o zi bocanci şi în următoarea pantofi voi face asta. Îmi permit acum o mulţime de libertăţi ceea ce mă linişteşte. Am ajuns să înţeleg că doar ceea ce te face fericit este important. Aveţi dreptul să simţiţi orice emoţie vreţi dacă va face fericiţi. Acesta este motto-ul meu în viaţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu